U bent hier: Home / Nieuws / Klanttevredenheidsonderzoek sportcentrum Kardinge 2015

Klanttevredenheidsonderzoek sportcentrum Kardinge 2015

Lees hier de samenvatting van het klanttevredenheidsonderzoek Kardinge 2015.

Bezoekers Kardinge overwegend positief

In november 2014 heeft het jaarlijkse klantonderzoek bij sportcentrum Kardinge plaatsgevonden. Van de 293 ondervraagde bezoekers geeft driekwart aan dat de accommodatie aan de verwachtingen voldoet. Er is vrijwel nooit sprake van een teleurstellende ervaring. Van de bezoekers van de ijsbanen wordt één op de vijf bezoekers positief verrast, waardoor de verwachtingen worden overtroffen. Bij de bezoekers van de zwembaden is dit zelfs bij één op de vier het geval.

Onderzoek sportcentrum Kardinge
De gemeente Groningen heeft in november 2014 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de gebruikers van sportcentrum Kardinge. De gebruikers werden gevraagd naar hun beleving in het sportcentrum m.b.t. de accommodatie als geheel en in het bijzonder de zwem- en ijsbanen. De uitkomsten geeft de Werkmaatschappij Sport & Recreatie concrete handvatten voor het verbeteren van de klantbeleving. Het onderzoek is uitgevoerd door Store Support Groningen.

Een aantal quotes van respondenten zijn: ‘Iedereen is enthousiast en de sfeer is goed’, ‘Ik waardeer de goede zwemlessen’, ‘Sportief gevoel, leuke uitstraling’. Punten van aandacht zijn de verouderde sanitaire voorzieningen in de delen van het sportcentrum die niet verbouwd zijn, de luchtkwaliteit en de temperatuur is minder geworden sinds de verbouwing en de openingstijden in de zomerperiode.
 
De WSR gaat in november 2015 opnieuw de klanttevredenheid onderzoeken.

Samenvatting klanttevredenheidsonderzoek Kardinge 2015