U bent hier: Home / Sporten / Acties

Goede Voornemens Sporten 2017 (deze actie is verlopen)

Start het nieuwe jaar sportief!

Hevige spierpijn door apparaten in sportscholen, langdurig joggen in saaie straten, uitzichtloos gezwoeg zonder enig resultaat: Dit alles kan verleden tijd zijn. Slechte conditie, overgewicht en problemen met het spierstelsel kunnen beter en sneller worden aangepakt door te gaan zwemmen, schaatsen of squashen.
Tijdens de maand januari kun je goedkoper een 12 kaart aanschaffen voor sporten in Sportcentrum Kardinge, Zwembad de Parrel of in het Helperzwembad. Je krijgt 10% korting op een 12-kaart recreatief zwemmen, recreatief schaatsen, groepslessen zoals Aquasport en Fifty Fit.
Voor een onbeperkt halfjaarabonnement squash betaal je €89,- ipv €125,-. De 12-kaarten zijn te koop bij de kassa of via de webkassa. Het squashabonnement kan via de website van tennis- en squashcentrum Kardinge. De aanbieding geldt alleen in de maand januari maar de 12-kaart is onbeperkt geldig en kan dus langere tijd gebruikt worden.

  • 12 kaart ONBEPERKT GELDIG
  • keuze uit 4 sporten!

 

Zwemmen

Banen zwemmen kun je gezellig samen doen, maar ook lekker alleen door het volgen van een trainingsschema. Bij zwemmen gebruik je alle spieren van je lichaam. Ideaal voor het opbouwen of verbeteren van je conditie.

  • gebruik van alle spieren
  • tot 500 calorieën per uur

Zie voor meer informatie over de openingstijden van de verschillende accommodaties en trainingsschema's:
Zwembad Kardinge
Zwembad De Parrel
Helperzwembad

Schaatsen

Schaatsen is een goede manier om in vorm te blijven. Ook als het buiten niet vriest kun je in Kardinge heerlijk schaatsen. Je traint met name je bovenbenen en rugspieren. Het intensief trainen op de frisse 400-meter baan zorgt dat je veel calorieën verbruikt.

  • tot 500 calorieën per uur
  • gezellig samen schaatsen

Bekijk hier de openingstijden voor het recreatief schaatsen


Groepslessen

Door de weerstand van het water verbrandt je 40% meer calorieën terwijl de gewichtloosheid bij het aquasporten zorgen dat de gewrichten, spieren en pezen minder snel overbelast raken. Naast loopbewegingen worden specifieke oefeningen gedaan voor benen, armen, romp en  de buikspieren. Wel de voordelen, maar niet de nadelen.  Een aantal Aquasporten zijn ook zeer geschikt voor zwangere vrouwen of personen met rugklachten.

  • tot 600 calorieën per uur
  • vele soorten lessen

Bekijk het complete aanbod per zwembad:
Sportcentrum Kardinge 
Zwembad De Parrel 

Helperzwembad




Squash

Squashen is een zeer intensieve en inspannende sport. Het is een ideale sport om in relatief korte tijd veel calorieën te verbranden en conditie op te bouwen. Buigen, strekken, rennen en draaien – alle spieren van het lichaam worden getraind. Squash is ideaal om in vorm te blijven of om af te vallen. En omdat je het met z'n tweeën doet heb je altijd een stok achter de deur.
Met dit abonnement mag je 2 keer per week in de piekuren en onbeperkt in de daluren squashen.

  • gezellig samen
  • tot 750 calorieën per uur

Bekijk hier de complete aanbieding.