U bent hier: Home / Sportlocaties / Zwembaden / Veelgestelde vragen online aankoop abonnementen

Veelgestelde vragen online aankoop abonnementen

Hier vindt u alle veelgestelde vragen over online aankoop van de abonnementen.

V: Hoe kan ik het abonnement online betalen?
A: U kunt via Ogone met iDeal betalen.

V: Kan ik ook met creditcard betalen?
A: Nee, dit is niet mogelijk.

V: Wat gebeurt er als mijn betaling mislukt?
A: Als uw betaling niet lukt, wordt de bestelling niet geplaatst.

V: Hoe weet ik dat mijn bestelling gelukt is?
A: Als u een bevestigings-mail heeft ontvangen, dan kunt u ervan uitgaan dat de bestelling is gelukt.

V: Waar moet een wachtwoord uit bestaan?
A: Een wachtwoord moet minimaal bestaan 6 cijfers en letters waarvan minimaal 1 kleine letter, 1 hoofdletter en 1 cijfer.

V: Ik wil mijn bestelling in mijn winkelmandje wijzigen. Kan dit?
A: Ja , dat kan zolang u niet betaald heeft.

V: Ik heb al een polsbandje/ transponder, krijg ik weer een nieuw bandje toe gestuurd?
A: Wanneer u in kan loggen en u heeft al een polsbandje op uw naam dan wordt het abonnement automatisch hierop gezet. Het kan zijn dat u wel een polsbandje hebt, maar uw gegevens komen niet overeen met de gegevens in het systeem, dan kan het zijn dat u een nieuw polsbandje krijgt. U betaald dan een borg van €7,50. Dit polsbandje wordt naar u opgestuurd. Het extra bandje kunt u bij de kassa inleveren, dan ontvangt u uw borg weer terug. Heeft u nog geen polsbandje dan wordt deze per post naar u toegestuurd.

V: Hoelang duurt het voordat mijn polsbandje is thuisbezorgd?
A: Uw bestelling wordt handmatig afgehandeld en vervolgens per post verstuurd. Het duurt enkele werkdagen voordat uw polsbandje is thuisbezorgd.

V: Wanneer ik eerder wil gaan zwemmen/schaatsen, kan ik mijn polsbandje dan ook bij de locatie ophalen?
A: Ja dit is mogelijk. U neemt hiervoor de bevestigingsmail van uw bestelling mee en laat deze bij de balie van een van de locaties zien. Als u transponder nog niet is verstuurd, maken zij dan uw abonnement aan op een polsbandje. Als de transponder al wel is verstuurd, krijgt u eenmalig toegang. Het seizoensabonnement is geldig vanaf de eerste dag van opening van De Papiermolen.

V: Kan ik ook een gezinsabonnement voor De Papiermolen online bestellen?
A: Nee, dit kan niet meer. U kunt in de voorverkoop terecht bij de kassa’s van Zwembad De Parrel, Helperzwembad en Sportcentrum Kardinge. Na opening van De Papiermolen kunt u ook daar terecht bij de kassa.

V: Kan ik gebruik maken van een kortingspas wanneer ik online een abonnement bestel?
A: Dit is niet mogelijk. Indien u uw abonnement bij de kassa koopt, kunt u wel gebruik maken van uw kortingspas (Bedrijvensportpas).

V: Kan ik mijn abonnement in meerdere termijnen betalen?
A: Nee, het bedrag wordt in één keer afgerekend.

V: In seizoen 2014 kon ik online aangeven dat ik een abonnement wilde voor De Papiermolen en hem gedurende het seizoen  kon ophalen voor het voorverkooptarief. Kan dit nu ook?
A: Nee, het voorverkooptarief geldt tot opening Papiermolen. Daarna betaalt u het seizoenstarief, zowel aan de kassa als online.

V: Kan ik met het Seizoensabonnement van de Papiermolen bij slecht weer ook zwemmen in sportcentrum Kardinge?
A: Ja, u kunt met uw geldige abonnement van de Papiermolen ook zwemmen in Sportcentrum Kardinge, Helperzwembad en Zwembad De Parrel tijdens recreatieve tijden.

Is uw vraag niet beantwoord?
We helpen u graag verder. Mail uw vraag naar info@kardinge.nl of bel ons op 050-3676767